Tuesday, July 19, 2011

bukan nak buat kecoh

aku dekat sini bukan nak buat kecoh tapi seriuss aku nak kecoh..serabut dowh.. adoiiyaaii..macam-macam yang aku pk,,macam-macam yang aku serabut kan.. tengok lah..macam mana aku tak serabut kalau bnde yg akan jadi n bende yg nak kena submit ala-ala sebelah idung je sekarang due date dier..


-

-

-

investment presentation dis coming Sunday ( xwt pe2 lagi )

test organization behavior 27 july (next wednesday).need to cover dari chapter 1-5

test economy 3 august ( wednesday larh )

test human resources management ( on friday larh..)

submit report organization behavior (22 august) kepala tengah serabut cari artikel

n laaasttt sekali buat setakat nieyh..

interview utk HR still x buat lagi.. alasan question x abeh buat lagi...

-

-

-

-

lingkup aku pasni,,wat keje last minute,,mow tow ahh gaya cenggini, * T_______T


No comments: