Tuesday, May 24, 2011

adik ak dah T___T

kelmarin tanggal 23 May 2011..ak dengan family aku beserta pak teh aku beserta mak tok ak gerak ke Changloon coz adik aku dgn cousin aku a.k.a anak pak teh aku dapat matrik dekat sana =)

huhuhu
bangunpadi tadi 
terasa kelainan adik dah xde
=(
b4 nieyh selalu dgr dia cakap
"mak..lapar,,masak ape?"
=)
mak tok ak pun tepon td..
ase rindu dekat adik aku
coz adik aku selalu p umah mak tok ak
makan dekat sana
kat umah pun
dia yg p kedai
ak dah xp
dia la yg selalu ak pow..
even dia sepatutnye beli barang2 dia
tp ak mntk beli barang aku jugak
=)
dah xde org la nk gdoh dekat ak beberapa hari ini
semantara ak tnggu ari nk masuk umah sewa jumaat  nieyh

kesah cousin aku lak
adik dia yang last sekali
menangis sbb rindu
hehehe 

nieyh la pic yg ak tngkap masa dekat sana
mals la ak nk tangkp sebanrnya 
ralit main belon dengan adik ak ade lah,,
hehe

dalam keta..masa mula2 gerak tu,,hehe

selapes 2 jam menunggu,,cenggini la rupa 

hehe ak pun nk jugak laa

perasan x belon spderman dekat belakang tu,,ak main belon tu laa..haha

tempat pendaftaran student

tempat perking keta :)

sesaja ahh,,, =)

cikgu lah sebelah tu..mmber ayah aku..anak dia dpt jugak =)

peace mak tok..hehe =)

masjid besar oo..
2 je lh yg ak ambik.
hehe  tq!.. 
=)

No comments: