Followers

Monday, May 9, 2011

panas siot..

itu laa,,serius  panas sekarng..err..cer kalau komplen macam tu.mesti ade orang balas, xpe panas dunia..panas akhirat tak tahu lagi.,,yess,,ak tau tu..ak tauuu...salah ke nk bagitahu yang aku panas skrg,,dapat pulak ayat macam tu,,perghh lagi terbakar kowt.,macam la dia xpnh rasa panas n dia x pernah merungut.,dah,stop cte..ak nk cte pasal lain..kay..

sakrang..guling-guling kanan..panas,,,guling-guling kiri lak..panas jugak..musim ke sekarang nieyh..aku cakap dekat ayah aku,,dush!dush! kena amek sebujikdekat aku..padan muka..sob sob sob.. :(

tapi betoi laa..even aku juz duduk saje .scene barlaku pada waktu malam ( sambil lipat baju) no movement occur here..duduk bawah kipas..angin2 sepoi reti bahasa..tetap sahaja panas..peluh xpyh ckp,macam baru balik dari mengcangkul..adoii.petang kelmarin.aku join mak au g mesyuarat tingkap..hehehe jiran-jiran aku pun merungut panas..susah nak tdo..jiran umah aku lagi la dasyat..pukul 3 pagi tak tido sbb panas,,bukak pintu umah pastu sembang kt depan umah tu sembang la depa semua tu sampai subuh..biase laa..umah orang bujang..aku sekarang 2x bangun..pkul 3 n 5...wajib dah tu bangun..sbb serius panas n cepat dahaga..sabar je lah keadaan macam nieyh..

No comments :