Thursday, May 5, 2011

rehat la wahai mata T_T

jam sekarang menunjukkan pukul 5.12 a.m (bagi yg tatau, sekarang sudah pukul 5 pagi)..hahaha
awalnya aku bangun..hehehe tadaa!! ak tak tdo pun laaa..hailaa..mow tow laa..golek kiri..kuar mimpi seram.golek kanan..kuar mmpi nth pe2..

aku penah cite dekat mak aku pasal tu coz aku selalu terbayang benda yang tragis waktu nk tdo..

example : terjatuh dari landasan kereta api.kemudian kereta api terus melanggar kepala sehingga terburai..waaa..confem xleyh nak tdo.. satu lagi..  adik aku yang lelaki tu..ak bayang dia angkat adik aku yang paling kecik tu pastu lambung sampai kena kipas.. pergghh. parah..

mak aku pesan..aku kena bangun pastu ludah sebelah kiri..saat tu aku terbayang perlu ke ludah betul2..hahaha
xlaa..juz wat syarat..sbb nk halau syaitan..pastu ubah tempt tdo..i did it..but it is not working.. tatau la sbb aku x tukar tempat tdo..hehehehehe

kiranya berjaga la aku..sampai sekarng..jadi jaga dekat dalam umah..berkawad,hahaha  esok pagi aku kado tdo aku..hihihihihi

No comments: