Friday, May 6, 2011

nk relax jp T_T

hari Jumaat hari yang penuh barakah ( keberkatan)..hihi
tetibe miss gler2 dekat smkak.. ape tu?
scol ak laa..dengan tanpa segan silu nya aku menyebut Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Kedah ..hihihi

kenapa laa??
tetibe je teringt dekat ahli2 AJK tertinggi scol aku..yg plg aku ingat sekali Kak ummu..dia tu even tegas..garang..tp sometime very sporting..

seha said " kalau xboleh semayang berjemaah..semayang la sendiri..kalau xboleh turun semayang dekat surau..semayg la dekat bilik even nk wat jemaah pun..xkesah..janji semayng" see..i luv dat words.. sbb ape pun..u most solat..no excuse..

aku pinjam dari word member blogger.." jadi soleh before get the solehah" hehe aku dok cakap dekat mmber aku..nk dapat yang terbaik..perlu jadi yang terbaik trlebih dahulu..

so , from dat,,im really miss smkak enviroment..even ala2 mcm penjara..tp normal laa..adat tinggl dekat hostel :)

berbalik kepada kak ummu.dia ada wat satu errr..ak pun tatau nak sebut laa..tp dalam tu ada :-
  1. solat qobla subuh
  2. solat subuh
  3. al mathurat (pagi)
  4. solat dhuha
  5. solat sunat qobla zuhri
  6. solat zuhur
  7. solat baqda zuhri
  8. solat qobla asri
  9. solat asar
  10. al mathurat (petang)
  11. solat sunat qobla maghrib
  12. solat maghrib
  13. solat sunat baqda maghrib
  14. solat sunat qobla isyak
  15. solat isyak
  16. solat sunat baqda isyak
  17. zikir 90x
tu je..ape yg wat..tanda tick/ right dekat kawasan yang sepatutnya..kalau berjemaah..tnda bulat dekat ctu..hehe

n skrg ak tengah praktikkan..tp x semua laa..hihi..

No comments: