Followers

Tuesday, May 3, 2011

indahnya kekuasaan DIA



Hari ini aku terasa aku begitu bertuah di lahirkan di dunia ini.Dalam keadaan sebegini kerana aku tahu ada lagi insan yangtidak berpeluang menjalani hidup seperti aku.Kehidupan yang penuh dengan kesederhanaan.. :)
Hehehehe kenapa aku begitu jiwang dan penuh rasa kehambaan dalam diri aku ni?

Hal ini kerana, ok cite dia macam ni.. :D

        Tepat pukul 1.15 petang bersamaan 3 Mei 2011, aku kuar bersama ayah terchenta untuk mengambil barang-barang yang aku post kn kepada roommate terchenta aku di atas sebab yang telah aku perjelaskan dalam entry yang lepas.. J (ruang kereta tidak cukup).
        Sedang ayah asyik memandu,aku ketika itu dengan muka yang penuh keterujaan melihat permandangan yang cukup indah..SUBHANALLAH..cantik sungguh (hahaha laluan depan scol aku je pun)..tp aku bukan nk cite pasal scol aku laa..ak nk cakap pasal pokok2 yang ada di sekeliling jalan tu..masa tu,,angin sepoi2 reti bahasa meniupkan dengan  tenangnya lalu bertebaran la bunga2 bunga dan jatuh di atas cermin kereta…SERIUSSS cantik..pastu bunga2 bertaburan di atas jalan..aku tak tau kenapa aku suka tengok..mayb aku nieyh nature lover..hehehe puji diri ciket.. haha!! Bunga2 dekat ctu membuatkan aku seperti dikelilingi pokok2 bunga sakura… best.best.best..hehe

        Tapi orang cakap,jangan jadi seperti bunga kerana ianya akan layu ..tp aku suka bunga..hatta  bunga taik ayam sekalipun.. J kuikuikuikui..


Indahnya kekuasaan DIA

No comments :