Followers

Sunday, May 22, 2011

beri susu di balas tuba :(

perlu ke nak marah2.?
perlu ke nak maki2?
perlu nak tnggikan suara?'
perlu ke semua tu?
uhh lagi sekali kena,,
ari tu baru je kena,,

x tolong susah..
kang kasi ayat nieyh
" x reti nk tolong buat sama?!"
"uh xguna idup kalau yg tu xreti!"

kalau tolong plus mmg membantu pun
" sape swoh taruk dekat ctu?!"
" sape swoh buat macam tu?!"
padahl ape yg aku buat td tu betul

aduhh..
buat keje salah.
tido salah
pegi makan salah
x tolong salah
dok saje salah
kuar salah
dok umah salah


ade je das2 peluru nk kena
arghhh..!! 
geram.geram

teramat geram
sepatutnya ucap terima kasih..
nie x.
lansung x kuar dari mulut tu
payah sangat ke?
kalau nk marah org..
laju pulak mulut tu




3 comments :

Cik NuHa said...

sabar je cik nadia...:-)

JanMime said...

npa ni weyh?
mizah pn mrh2.nadia pn mrh2. :)

Nadia said...

mizah~ mmg da sabar pun.. kali ke dua ak kena,,sabar gler dh nieyh,,
mimi~ hurmm?mizah marah jugak eh?hehe tatau laa