Friday, May 6, 2011

adoiyaaii..

itu lah bahananya nadia oii..
sampai sakit gusi,,
bengkak2,,
wawa,
xleyh nak makan,,
xpe.xpe..
kurus,kurus..
hahaha

tu laa..
mak pesan.
bangun awal..mandi awal..
nieyh pkol 12 baru nak tunggang terbalik..
gaya qope mcm anak lelaki je ak nieyh.
mow x sakit gusi,,
sob sob.
so esok..
after subuh xleyh nk tdo..
as we need to prepare ourselve completely..

hehehe
lagi satu..
xpe,
sakit kan boleh mengurangkan dosa yang kecik2 tu..
alhamdulillah..
bila g nak sakit
yer dak.??
hehehe
ayat nk bela diri..
hahahaha

so,,pesanan dari penaja,,ingt 5 perkara sebelum 5 perkara,,
macam aku nieyh,,nikmat sehat aku dh ditarik..
:'(
n
aku nak pesan don potong kuku kecuali ari isnin,khamis n jumaat bagi mengelak diri ini mendapat penyakit
xcaye?
seriuss..i had try it b4 n aku dapat migrain yg teruk..
n 4 sure ak xkn buat dh,,
so migrain aku sudah kurg 
only if i am in depress.. :)

No comments: