Saturday, May 7, 2011

lebiu mak muah muah!!

esok hari ibu
aku still conpiuss..
mcm mn nk wish..
err..
aku nieyh alah cket nk wish face to face
klo cakap pkai phone or any other medium/channel
aku stilll accept
sbb mak xkn nmpak muka aku yg blushing nieyh..
hihihihi
tu la kelemahan aku
wawawa

so
err..
esok kiranya bgn pg
err..nk wat mcm mn eh,,??
nk terus pegi terpa mak aku ke
kasi cium cket2..pastu wish
mcm tu ke?
kang kena cop buang tebiat lak..
esshhh esshh..

ape2 je lah,
i will try best tomorrow,,
muahhhaaahaha !!
gaya mcm nk pegi jawab final exam je esok..

tp ape2 pun..
MAK is de best
sbb
1) lahirkan anak mak yang sangat pemalas ini..hehehe
2) besarkan kakak (yg mmg dh sedia besar ni)
3) didik kakak ( makan minum agama yg ckup)
4) be my fren until now..
mak je yg paham
serius sporting..hahaha
nk cte bab cintan cintun line kelia je mak nieyh
janji jaga batas dan pergaulan..hehehe

tu je kot..
ok la..bagi yang bergelar ibu,mak,mama,ummi,walidah,or anything la.wish u all hepy mother's day..

p/s : aku nnt nk all my children panggil aku ibu n each of them need to give the branded present..hahaha  serius gler kejam..kn?kn? ade aku kesah,,derhaka x ikot ckp ibu (sambil jegil mata) hahaha 


No comments: