Followers

Tuesday, May 3, 2011

suka hati lah !

Huh?aku marah ker? Xlaa.. nieyh lebih kepada memendam perasaan dan diluahkan di sini ..hehehe

Ade sorang pak cik tu..baru ambik anak dia dari scol kot.. (,”) anak dia ada dekat belakang.. xpkai topi keledar..ok itu satu hal..tp yang menghairankan aku..anak dia boleh pegang topi tu..aiii budak..ade topi pkai..bukan wat pameran..tayang dekat org..ayah dia pun satu..pakai la dekat anak topi yang proper,.nieyh x..kalau jadi ape2..pecah pale tu ,mcam accident pagi tadi.dekat mana pun tatau laa..topi tercabut dari kepala,,meninggal serta merta dekat tempat kejadian..tu bukan ape..pakai topi tapi buat syarat je..ikat idaknye..tu yang sampai tercabut..nieyh ape kes xmow pakai lak.. esh esh.. nk jadi macam tu..nak mati katak ker??

ehsan dari cik google :)

1 comment :

Liza Razak said...

ishhh...tak sayang anak betul..kalau jadi ape2 kan susah..haih~~