Wednesday, May 18, 2011

i'm exhausted =(

ceh..kononnye,,haha tp serius penat kot,, aku ade cte pasal nk buat simpul kasih tu kan masa entry yg lepas..pastu aku cuba laksanakan apa yang sudah dirancang ni,, hehe( gelak jahat) .. Aku start semalam tp boleh la dalam suku..suku je..pastu surrender..hehe xlarat ahh..pastu tadi bangun awal-awal..tak tdo..terus sambar buat benda alah tu,,boleh la separuh..behenti jap,,sakit belakang ah..tolong mak aku masak pastu sambung lg..kali nie mak aku tolong.. buat laaa..buat sampai pkol 2..behenti,,aku dgn mak aku dah sakit belakang,.sampai tertdo la kan,,hehehe

aku curious nak tow,,macam mn org yg buat business nieyh,,xsakit belakang kah anda?buat sampai berkilo2..aku buat xsampai sekilo..hukhuk ! dah komplen...x jadi ahh aku nak ambik order ari raya nny coz ak dah tow azab dia.. hehhehe

cenggini ah ak penat,,,haha

No comments: